Dzisiaj będzie o niewielkim lokalu, który wędruje z miejsca na miejsce, zmieniając lokalizacje od dłuższego czasu. Teraz Pizza aktualnie znajduje się na ulicy Karbońskiej, przedtem Mielczarskiego i przy stadionie.

Pomimo raczej lokalnego charakteru, Teraz Pizza stara się prowadzić swój marketing w nieco bardzie indywidualny i przemyślany sposób w porównaniu do choćby Lawendy czy Chatki. Własne fotografie (nawet jeśli wykonane niskiej jakości sprzętem) znacznie lepiej prezentują się niż materiały w/w. Do pewnego momentu widać także, że korzystali z pomocy firmy zewnętrznej bo posty i wypowiedzi były konsekwentne i systematyczne. Nie wiem co się stało ale współpraca musiała się zakończyć bo pojawia się charakterystyczne podejście do klienta…

A to jest, delikatnie mówiąc, wpadka.

Lokal prezentuje promocje, które polegają rabacie cenowym przy specyficznym zamówieniu. Standard. Pojawiają się niezadowoleni klienci, którzy tradycyjnie chcieli by wszystko za darmo. Standard. Odpowiedź powinna być także standardowa, „dziękujemy za podzielenie się opinią, weźmiemy pod uwagę” i rzeczywiście, być może trzeba wyciągnąć wnioski. Ale nie, Teraz Pizza ma inny pomysł, uderza personalnie w swojego klienta, sugerując, że przynależy do osób, które kupują pizze- mrożonki. Absolutny brak taktu, wiedzy na temat PR oraz popis infantylnej złośliwości. Klasyfikuje i dzieli osoby, które dają zarobek, na lepszych i gorszych. A kto nie zjadł nigdy mrożonki niech pierwszy rzuci kamień…

 

Nie tędy droga…