W Kielcach ponoć mamy największe skupisko pizzerii w kraju, jeśli dobrze pamiętam to jedna przypada na ok 1100 mieszkańców. Nie wiem, na ile można wierzyć statystykom, w końcu co chwila sytuacja ulega zmianie, ale nawet przy mniejszej konkurencji trzeba się dobrze pokazać na tle konkurencji. Dobre zdjęcia, pomysłowo prowadzony fanpage, komunikacja z klientem, przede wszystkim świetny produkt.

W tym kontekście tym bardziej dziwi arogancja czy wdawanie się w pyskówki z klientami, wydaje się, że to już nasza kielecka specjalność Niezawodny Wykop donosi:

Sposoby komunikacji z klientem w pizzerii Mamma Mia w Kielcach

Przejrzałem opinie na Google, pierwsza negatywna, która wpadła mi w oko, pierwsze zdanie

a następnie nieco poniżej

 

To jakiś rodzaj schizofrenii? Mam wrażenie, że konto obsługują przynajmniej dwie osoby.. Najpierw jedna deklaruje, że nie obraża gości, w następnym zdaniu, pizzeria Mamma Mia w Kielcach wysyła klienta do lekarza… ale to dopiero początek, dalej jest przynajmiej równie ciekawie.

Kiedy myślałem, że wycieczki osobiste i wysyłanie swoich klientów do lekarzy to był jednorazowy wyskok, brutalnie zostałem ściągnięty na ziemię. Nawiasem mówiąc, ten komentarz jest szczególnie kompromitujący dla właściciela.

I znowu umiłowanie do wydawania internetowych diagnoz. To już chyba jakiś fetysz

Myślałem, że nic mnie już nie zdziwi a poziom kieleckich lokali będzie rósł, wraz ze świadomością klienta oraz właścicieli. Co prawda widać na horyzoncie jaskółki zmian, na przykład Pizza Pod Trójką, świetne marketingowo Kilo Mąki, niezły Bu Burger i jeszcze lepsze Sushiya. Niestety nadal na naszym rynku istnieją lokale z krewkimi właścicielami jak Boho czy tytułowa Mamma Mia. Właścicielowi w/w pizzerii, moim zdaniem, powinno zabrać się dostępy do komputera i internetu.

3/5 - (6 votes)