Dzisiaj będzie lokal, który na dobre zagościł na kulinarnej mapie Kielc. Grande Cozze (a przedtem L`amore Ristorante), bo o nim mowa, zmienił jakiś czas temu menu i wygląd dzięki „Kuchennym Rewolucjom” Na początku restauracja miała ewidentny problem bo nie radziła sobie z ilością gości i zamówień, za tym szły wizerunkowe wpadki i nieumiejętność reagowania na kryzysy w social media. Ilości rozgoryczonych klientów sięgały sufitu, negatywna opinie pojawiały się niemal codziennie.

Dzisiaj w przypadku restauracji Grande Cozze jest znacznie lepiej. Nie tylko podskoczyła średnia ocen ale też regularnie pojawiają się nowe wpisy na oficjalnym profilu firmy co razem z konsekwentnymi elementami identyfikacji wizualnej niesie poprawę wizerunku.

Jest jednak jeden element, który w przypadku Grande Cozze z Kielc woła o pomstę do nieba: fotografie. Kto nie słyszał opinii, że ludzie kupują oczami? Ta dość banalna fraza ma podwójne znaczenie w przypadku gastronomii. Słabe, niedoświetlone, rozmazane zdjęcia prawdopodobnie z telefonu komórkowego nie tylko nie zachęcają ale wręcz odstraszają od skorzystania z oferty. Drodzy restauratorzy, jeśli tworzycie dania, z których jesteście dumni, dzieła sztuki kulinarnej, dajcie się poznać także od strony estetycznej! To jakby namalować obraz a potem wystawiać go przez okienko w piwnicy.