Chyba nie będzie przesadą, jeśli powiem, że Crazy Piramid Pizza powinna się znaleźć w niechlubnym zestawieniu już za same logo. Odwrócona piramida żywcem wzięta z Ms. Paint i dobrany font z lat dziewięćdziesiątych nowy wymiar estetyki. Co ciekawe, dla masochistów dostępny jest model franczyzy, już teraz dumna żółta piramida może powiewać na szyldzie u Ciebie.

Tym razem oberwie się im także za działania na Facebooku. Zajumane opisy czy foty niewiadomego pochodzenia zdarzają się nagminnie, np w pizzerii Chatka czy Lawenda w tym przypadku mamy jednak kolejny poziom. Ktoś uporczywie (naliczyłem przynajmniej kilkadziesiąt przypadków na fanpage firmy) używa fotografii ze znakami wodnymi. Żeby były  inne, ale nie, jest to to samo zdjęcie! Zalecam przeczytanie regulaminu banku zdjęć, z którego został ściągnięty materiał a do tego jak najszybsze oddelegowanie bardziej kreatywnego pracownika do komunikacji. Obciach.